Advice and Support for South Africans Immigrating to New Zealand

South Africans Going To New Zealand

Author Topic: Nuut uit Stellenbosch  (Read 4535 times)

Offline sanet

• Newbie
  • *
Nuut uit Stellenbosch
« on: September 26, 2007, 12:35:47 pm »
Hallo daar

Ek is nuut op die forum - ons begin nou maar eers te dink aan emigreer en kan nie regtig besluit tussen Australië en NZ nie.  Is daar dalk ander mense op die forum wat wil deel hoe hul uiteindelik besluit het op NZ ?  Wat was die "deciding factor"?

Hoor graag van julle

Sanet

Offline Johan01

• Certified Addict
Re: Nuut uit Stellenbosch
« Reply #1 on: September 26, 2007, 12:40:55 pm »
NZ is net lekkerder en dalk minder jazzles. meer vir mense wat nou wil rustig wees. NZ is rerig laid back

welcome to the site

SA Going to NZ Advice Forum

« Reply #1 on: September 26, 2007, 12:40:55 pm »

Offline Tania

• Full Member
« Reply #2 on: September 26, 2007, 12:43:24 pm »
Hello Sanet en baie welkom hier......gaan lees deur die verskillende opskrifte, daar is 1 opskrif van waarom van die verskillende mense wel besluit het om oor te gaan na die groot besluit.....vir my persoonlik is dit net die feit dat ek nie meer die gewelds misdaad in suid afrika kan hanteer nie en dat ek dit aan my dogterjie en aan ons self verskuldig is om 'n beter toekoms vir ons self te skep.........

lees gerus al die ander opskrifte ook en jy sal dan wel besluit wat die regte besluit vir jou gaan wees.....vertel ons meer van jou.....

Offline Rhodan

• Certified Addict
« Reply #3 on: September 26, 2007, 12:44:07 pm »
Howzit and welcome sanet !  :clap:

There are a couple of threads talking about this, check these out:

NZ or OZ
New Zealand vs Australia
NZ or AUS
Why New Zealand ?
New Zealand's World Wide Rankings

Badprop

• Guest
« Reply #4 on: September 26, 2007, 12:55:24 pm »
Dagse Sanet

Ons het ook gewik en weeg en het eers besluit om NZ as 'n stepping stone te gebruik na OZ toe.  Na ons vakansie gaan ek glad nie Oz toe nie, nooit nie.

As jy die geld het gaan kyk vir jouself en dan kan jy 'n besluit daar oor maak.  Elke ou het sy grille en gunste so lees maar die vorige threads. :) 

Offline sanet

• Newbie
  • *
« Reply #5 on: September 26, 2007, 01:10:06 pm »
Dankie vir al die vinnige "replies".  Ek het ook onlangs op die internet gelees dat Aus die hoogste gebruikers van metaphetamine in die wêreld is!  Nogal iets om aan te dink as mens nog jong kinders het!  Al wat my so bietjie pla is die weer in NZ. Is dit nie koud en "misrable" nie ?  Ons woon in Stellenbosch en dit raak mos nie regtig koud hier nie, is ook maar nat en winderig in die winter.  Watter plek in NZ sal goed vergelyk met Kaapstad ? Wellington ?

Sanet

Offline Didi77

• Resident
  • *
« Reply #6 on: September 26, 2007, 01:16:40 pm »
Welkom Sanet
Ek en Pieter het vir alby in die begin aansoek gedoen en die res het maar self gebeur.... die dinge het n manier om hulle self uit te sorteer.

Op die ou end is al wat saak maak dat julle op die regte pad as julle aan julle toekoms dink.... die besluit oor OZ VS NZ is net die begin. Nog groot besluite le voor :-)

voorspoed met die besluite.!

« Reply #6 on: September 26, 2007, 01:16:40 pm »

Offline Nolan

• Administrator
  • Supreme Being
  • Stanmore Bay, Auckland
    • Art by Nolan
« Reply #7 on: September 26, 2007, 06:00:34 pm »
Ek het op 'n ander plek halo gese, maar halo weereens :)

Wat my aanbetref - ek gee nie om of julle besluit op Oz of NZ nie, solank julle net nie besluit om in SA te bly nie  :knuppel2:

Wat ookal julle besluit is ons hier om julle te ondersteun O0

Offline mikencarmen

• Sr. Member
  • Eastern Cape, South Africa
« Reply #8 on: September 26, 2007, 06:41:37 pm »
Hi Sanet....Welcome and  :gl:....

Offline dreamchaser

• Newbie
  • *
« Reply #9 on: September 26, 2007, 10:12:39 pm »
Hi Sanet

Welcome to the family   :clap:  and we wish you all the wisdom to do what you need to do.
My friend is a social worker and she finiished her studies a year ago. She is working at the hospital where she councils various people. She is loving it. I will try to get more info and keep you posted.

All the best
Your attitude will determine your altitude

Offline zatexnz

• Wizard
  • Hamilton, NZ
    • Colorific Photography
« Reply #10 on: September 27, 2007, 06:19:11 am »
Hi Sanet, and welcome!! 

I think you will like North Island better.  The weather is not as miserable as I expected.  And the rain doesn't stay for days on end without sunlight.  Here in Hamilton, one does get quite a bit of wind, but not as much I think as in the Cape.  The sun comes through often.  It will rain for a bit (sometimes so light and while the sun is shining!), and then stop and allow the sun to shine brightly again.  This can happen more than once in a day!  But it is not depressing rain. 

I am a tad curious....  I knew a Sanet in Stellenbosch, whom I worked with for a time in Pretoria, at a company called "Learning Technologies".  You aren't perhaps that Sanet, are you?  She was married to a Johann.  I forget the surname... Du Preez I think?  Forgive me if I'm wrong!  :blush:
lekker sweet as, y'all
~ Colleen

Offline sanet

• Newbie
  • *
« Reply #11 on: September 27, 2007, 10:29:10 am »
Colleen

I never worked at such company - but funny enough, my husband's name is also Hannes, short for Johannes! Doesn't matter - always nice to meet new people.

I would love to hear from that Social Worker already working in NZ - would also like to work in a Hospital.

« Reply #11 on: September 27, 2007, 10:29:10 am »

Offline happyhiker

• Newbie
  • *
« Reply #12 on: September 29, 2007, 09:14:01 am »
Hi Sanet,
Baie welkom by die gemeente ..... :clap: :clap:
Ek is ook nuut ek in dieselfde posisie as julle deurdat my avonture ook nou net begin het.  Gelukking het ek n sister in Whangerai wat dinge n bietjie vergemaklik sover keuse aangaan.  Ek bly ook nie te ver van julle af nie en as julle bymekaar wil kom en die dinge rondgooi  :) laat my weet.
 :gl:

Offline dance

• Certified Addict
« Reply #13 on: September 30, 2007, 04:32:22 am »
Hi Sanet and welcome. May I wish you many happy hours on the forum. I say hours because once you start you cannot stop! ;D We are all one big family here so any questions ask away. You will get some helpful replies and lots of encouragement. happyhiker wherabouts in Whangarei is your sister? My son lives there in Kensington.
When life throws you a lemon - make lemonade!

Offline Cameleon

• Certified Addict
« Reply #14 on: September 30, 2007, 09:30:26 am »
Hallo daar, Sanet!
Welkom by die forum. Doen soveel navorsing as wat jy kan, en jy sal sien - die regte land vir jou, sal kop en skouers bo die ander uitrys! Sterkte met jou besluit!
Net 'n "tip" van my na jou: KOM NZ TOE!! Die land is ongelooflik mooi, skoon en rustig! Dis definitief die regte plek om 'n kind groot te maak!