Advice and Support for South Africans Immigrating to New Zealand

South Africans Going To New Zealand

Author Topic: Die goed en die sleg  (Read 3018 times)

Offline Janetjie

• Newbie
  • *
Die goed en die sleg
« on: March 04, 2008, 02:18:11 pm »
So saam met al die goeie dinge, moet daar seker ook 'n paar slegtes wees.  My baas het uitgevind van ons beplanning om NZ toe te gaan (ek wou hom eers later sê as dit meer finaal is.) en toe sê hy ek kan net tot einde Junie nog vir hom werk, sodat hy iemand in my plek kan kry. :'( Nou is ek net bang ons dinge gaan stadiger as beplan en ek sit sonder werk vir 'n maand of meer. En om dit te kroon, het die recruitment agent nog niks weer laat terugweet van Vrydag af nie.  Nou raak ek bekommerd dat ons gaan sukkel om oor te gaan.  If all else fails gaan ons maar cowboy style, nê!!!!! :help:
Nice!!!

Offline hadenough

• Certified Addict
Re: Die goed en die sleg
« Reply #1 on: March 04, 2008, 02:24:14 pm »
 :flowers: :flowers:Janetjie.  Ek glo nie dit is wettig om vir iemand te se hulle kan net tot XXX werk omdat hy "gehoor het" dat julle NZ toe wil gaan!  Hoekom gaan praat jy nie met hom en vertel hom jy sal hom op hoogte van sake hou, maar jy wil aanhou werk en hom genoeg kennis gee dat hy iemand anders kan kry en dat jy daardie persoon kan oplei nie? n Mens kan net probeer  O0

SA Going to NZ Advice Forum

« Reply #1 on: March 04, 2008, 02:24:14 pm »

Offline Janetjie

• Newbie
  • *
« Reply #2 on: March 04, 2008, 03:04:32 pm »
 :)Dankie, maar aan die een kant is hy seker reg, hy wil seker nie hê dat ek hom aan 'n lyntjie hou nie,dan gee dit hom darem genoeg tyd om iemand anders op te lei.  Dis sleg maar die vooruitsig om in NZ te wees is veel groter!  Ek kan nie meer wag nie. As ons nou net iets kan hoor van hulle kant af.  Jy's dierbaar!!! :blush:
Nice!!!

Offline hadenough

• Certified Addict
« Reply #3 on: March 04, 2008, 03:16:00 pm »
 O0 Net solank jy gelukkig is en dit vreet jou nie op nie!  :)

Offline Badprop

• Certified Addict
« Reply #4 on: March 04, 2008, 07:38:32 pm »
Janetjie as jy dit so aanvaar, goed so.  Indien jy dit wil beveg, die ou het nie 'n voet om op te staan nie. 
Take life with a pinch of salt ... a wedge of lime, and a shot of tequila

Offline Doreen

• Sr. Member
« Reply #5 on: March 04, 2008, 09:11:39 pm »
Dit is jammer mens kry altyd sulke mense... Ons het ook tot ons spyt in alle eerlikheid vir my dogter van 14 se dansjuffrou gesê ons weet hul berei voor vir 'n baie groot konsert, daarom wil ons haar net inlig dat ons gaan trek einde Maart.

Sy was toe so ongeskik met my kind en het haar so onwelkom laat voel... Toe ek haar kennismaand einde Januarie betaal vir Febr. laat weet ek haar per brief dat sy net moet sê as sy nie meer my dogter kan akkomodeer nie en as sy dalk in die pad is. Sy het dadelik die geld by my dogter gevat en gesê sy sal haar die volgende week laat weet of sy nog die maand kan aanhou dans...

Nodeloos om te sê, my dogter het self verkies om op te hou. Maar wat wonderlik was is dat al haar dansmaats toe vir haar 'n afskeid gegee het. Ons het dit so waardeer. Die juffrou het tot vandag toe nog nie eers totsiens gesê nie. Dis vir my hartseer as mens dink sy het van 6 jaar oud daar gedans en was een van haar sterk dansers. Maar dis een van daardie dinge wat mens agter jou moet sit en aanbeweeg. In alle respek gesê, die juffrou verdien dit nie dat ons daaroor moet sit en top nie!!

Offline Didi77

• Resident
  • *
« Reply #6 on: March 05, 2008, 01:20:55 am »
Janetjie ek stem saam met Badprop - sy mag nie dit vir jou se nie!

Janetjie en Doreen ons het die wat julle beskryf baie gevind en dit het dinge vir my swaar gemaak.  :'( Maar julle sal sien dat dit op die vreemste plekke is waar mens ondersteuning vind. Ek was so bang vir my baas se reaksie laas jaar November en toe ek haar uiteindelik se toe word sy een van my sterkste ondersteuners!  :o

Die mense wat nie sterk genoeg is om jou te ondersteun nie, sal negatief wees.... vermy hulle heeltemaal van nou af en laat hulle aanmerkings soos water van n eend se rug af rol!

Omring jou met positiewe, ondersteunende mense en se vir hulle dis wat jy doen (sodat hulle weet jy waardeer hulle) O0

Immigrasie is nie maklik nie, en nou is die tyd vir jou om selfsugtig na jou self en jou gesin te kyk, en NET na julle emosionele welstand om te sien.

Shoe.....  ::) wat n speech......  :blush: sorry - negatiewe mense maak my  :tickedoff:

« Reply #6 on: March 05, 2008, 01:20:55 am »

Offline mandyh

• Certified Addict
« Reply #7 on: March 05, 2008, 01:54:30 am »
Sorry for the change to english - although South AFrican Afrikaans has never been very good.  When we decided to come over I also worried about telling my boss but being the kind person I am I gave him good time to find someone.  He was disappointed and advised that emigrating was not something that we should do as it's hard and we definately won't find jobs over here.  I refused to let him get to me and worked out my notice of 2.5 months only to be told at the very end that because I was leaving I couldn't have my bonus as I'd expected to get. Major blow to the finances but I realised that we were doing the right thing and that he's the one that will ultimately be the poorer for our move.

It's amazing how many people told us that we're being stupid but in reality - the ones staying behind are the stupid ones.  Yeah it may be hard here but you know what - we're happier and enjoying our lives and we WILL make it in NZ no matter what's thrown at us.

In the end we'll be the better people than all those negative ones!!

Hang it there guys - the going gets tougher as you get further into the process. :gl:

Offline Didi77

• Resident
  • *
« Reply #8 on: March 05, 2008, 01:58:02 am »
 :clap: Mandy - well said!  O0

Offline Johan01

• Certified Addict
« Reply #9 on: March 05, 2008, 02:06:39 am »
I totally agree with your boss - immigration is hard .... very much so ... but I love a hard live so we went through it ... and it is still hard and we enjoy every minute of it ....

I rather live a hard life than a life where there's no future at all ...

Offline TheRindels

• Full Member
« Reply #10 on: March 05, 2008, 02:32:28 am »
Hulle is almal net jaloers !  :thumbdown:

Those that can do, those that can't - try and convince those that can not to !

Offline jafa77

• Certified Addict
« Reply #11 on: March 05, 2008, 06:38:44 am »
you will have the last laugh........I have not for even ONE second regretted leaving Zumaland. Maybe I am lucky.Never once been homesick....not even for a second. I am so grateful to be in NZ! :clap:

« Reply #11 on: March 05, 2008, 06:38:44 am »

Offline Amber

• Hero Member
« Reply #12 on: March 05, 2008, 07:31:41 am »
Firstly, your boss has no write to tell you that you have to leave in June - If you are not happy with it tell him so!
Secondly, I would much rather live a hard life than merely exisist here!
Faith is to believe what you do not yet see; the reward for this faith is to see what you believe

Offline janvs

• Sr. Member
  • Arrived !
« Reply #13 on: March 05, 2008, 07:54:41 am »

Life is a journey ! Enjoy the ride  :clap:
EOI drawn on 04/06/2008
ITA received 26/06/08
Completed ITA submitted 20/08/08
Received PR 25/11/08
Received passports with PR 21/01/09

[/u