Advice and Support for South Africans Immigrating to New Zealand

South Africans Going To New Zealand

Author Topic: Pets  (Read 8709 times)

Offline Doreen

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 406
Re: Pets
« Reply #105 on: July 31, 2008, 09:22:34 am »
Ai, SaKiwiBoer, ek dog jy gaan nou vir my iets se soos: shame, of - hoe wonderlik - nou vertel jy my net van nog geld wat ek moet erens uitkrap :o My kiwi hairdresser se mos ons SA mense se vir alles shame - hulle verstaan dit glad nie dat alles vir ons 'n shame is nie... ;D

Nee, ernstig nou - ek wil regtig al weghardloop as ek hoor van nog dollars en nog dollars en, en,...
Dankie anyway dat jy my waarsku, ek is ook  nog nie seker wat sy my hier gaan kos nie, (hang ook af hoeveel sy weeg...hoop sy het so bietjie van die oortollige kilos ontslae geraak)  maar in elk geval, as ons vir die agente se ons het 'n hond - dan is dit net nog 'n ekstra week se bondgeld.l..Toe ek nou vir hulle se ons dink aan 'n 2de hond, of dit oraait sal wees, toe se sy dis geen probleem nie, ons sal dan net nog 'n ekstra week huurbond moet betaal...  >:D
In elk geval, ek slaap nie vanag tot ek daai text gekry het dat sy okey is nie... ::) Iets anders darem om vannag oor wakker te le as waar al die dollars vandaan moet kom....

SakiwiBoer jy het mos op 'n plot gebly, het julle nou geen diere op die oomblik nie? Dit voel net vir my of ek nie normaal kan funksioneer sonder diere en hulle geluide rondom my nie. Sal maar die agente se onvriendelikheid verduur, maar sonder diere kan ek nie!! :thumbdown:
Maar dit laat my nou dink...wil jy nou vir my se vir 2 honde is dit dan 600 dollars? Hier is mos nie iets soos afslag as dit by sulke dinge kom nie  :knuppel2:
 

Offline SaKiwiBoer

  • Guru
  • Posts: 4263
  • We're in Tauranga.
    • Oosthuizen family in NZ
Re: Pets
« Reply #106 on: July 31, 2008, 09:50:04 am »
Ja Doreen, dit smaak my dis $300 per hond. Eish!!! Ja, ons het op 'n plot gebly met MA se baie diere, maar dit was vir my diere, nie lede van my familie nie. Sorry, dit klink seker nou lelik maar ek het dit so verkies. Was mal oor al my diere, want elkeen het op sy eie manier iets unieks gehad, maar dit is waar dit gestop het. Ons het ook gelukkig besluit dit sal lank vat voor ons weer diere wil he', want dit is 'n verskriklike verantwoordelikheid en om nou weer dit te wil he' is nie nou goed nie. Sal dalk in 'n jaar of drie weer wil plotjie he' met 'n ou koeikie of skapie of bokkie of eende of ganse of hoenders of of of ..... Maar nie nou nie. Cheers, SAKB.
21/03/2007-EOI submitted
18/07/2007-Selected from the Pool
07/03/2008-Receive ITA
15/05/2008-ITA Submitted-(hou duim vas)
11/12/2008-PR GRANTED-(thanx a lot!!!)

"Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one." (Benjamin Franklin)

SA Going to NZ Advice Forum

Re: Pets
« Reply #106 on: July 31, 2008, 09:50:04 am »

Offline MJ

  • Certified Addict
  • ******
  • Posts: 1626
  • Cambridge
Re: Pets
« Reply #107 on: July 31, 2008, 11:21:36 am »
You have to license your dogs every year in July - It is $90 per dog but if the dog is spayed, microchipped and your house fenced in you  get a rebate.  It cost me $60 per dog with the rebates.



Offline MJ

  • Certified Addict
  • ******
  • Posts: 1626
  • Cambridge
Re: Pets
« Reply #108 on: July 31, 2008, 11:28:06 am »
You get a $300 fine if your dog is not licensed.



Offline Doreen

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 406
Re: Pets
« Reply #109 on: July 31, 2008, 11:47:28 am »
SaKiwiBoer, jy is nie lelik nie, net tipies man... :) My man voel ook so daaroor...En ja, ek moet eerlik wees - jy maak dit nie net vir jouself nie maar ook vir die dier moeilik as jy maak of hulle mense is...die dat ek so warry oor my hond!!

MJ, dit klink darm baie beter en meer billik. Die huis wat ons nou gaan huur het nou wel nie voor 'n fence nie, maar 'n lieflike groot courtyard agter wat omhein is. Ek hoop dit sal ook tel om dollars te spaar! :whistle:

Offline soniag

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 473
Re: Pets
« Reply #110 on: July 31, 2008, 04:09:41 pm »
Ja nee,,, ek is 'n girl (wel ek was laas toe ek gekyk het) en ons brakke bly maar net hier. Dit kos amper net soveel om hulle oor te kry as vir ons!!!! NEEEEEE jislaaaiiiiikkkk...dis net brakke!!!
Ons Labrador gaan na my pa-hulle toe, en die pavement special weet ek ook nie.  Sal maar moet sien wie sien kans vir haar want eish....
SAKB...se maar wanneer jy jou plotjie met jou koeitjies het ek sal jou kom wys hoe melk 'n mens. 
Dis nie sommer vir melk nie hoor....Die girl op die blou couch sal vir my vouch vir hierdie een, dit gaan oor multitasking en julle mans...ja well...need I explain this one... :whistle:
You cannot control what life brings your way. But what you do with it is up to you.

Offline SaKiwiBoer

  • Guru
  • Posts: 4263
  • We're in Tauranga.
    • Oosthuizen family in NZ
Re: Pets
« Reply #111 on: July 31, 2008, 05:46:24 pm »
soniag - Skattebol jy kan my kom wys hoe om te melk, no problem, ek het nie groot geword op 'n plaas of 'n plot nie, maar het darem so nou en dan op een gekuier en ek het dit darem al geleer doen. Ons het 4 beeste, 20 skape, 1 perd, 3 ponies, 9 miniatuur berg bokke, 2 honde, klomp verskillende ganse en makoue, seker omtrent 100 eende, almal verskillende soorte, omtrent 10 poue en seker omtrent 20 hoenders (ook verskillende soorte soos kappokies en kaalnekkies etc). Daar was op een stadium 500+ hoenders maar dis 'n storie op sy eie. En dan het ons nog 'n skilpad ook gehad en O ja, hase, baie hase. So ja, ons het 'n klein dieretuintjie op ons plotjie gehad en ek hoop nie ons gaan weer so groot met alles nie. It's just to much. Die verantwoordelikheid is groot, kos en siektes ens. Jy kan nerens heen gaan nie want jy moet betyds terug wees vir kos gee en toemaak vanaand, nee dankie. It's toooooo much. Cheers SAKB.
21/03/2007-EOI submitted
18/07/2007-Selected from the Pool
07/03/2008-Receive ITA
15/05/2008-ITA Submitted-(hou duim vas)
11/12/2008-PR GRANTED-(thanx a lot!!!)

"Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one." (Benjamin Franklin)

SA Going to NZ Advice Forum

Re: Pets
« Reply #111 on: July 31, 2008, 05:46:24 pm »

Offline soniag

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 473
Re: Pets
« Reply #112 on: July 31, 2008, 07:00:04 pm »
Eish...down boy.... :o no need om die testosteroon uit te pak nie...eish.... :2funny:

Wou maar net 'n handjie kom bysit...(giggel yeah right) :angel: >:D

Jislaaik,,, met al daardie poue het julle seker nooit te laat kon slaap nie ne...die goed maak mos 'n onaardse geluid....maar hulle is darem moiiiiii :)

LOL @ hase....nou wat het julle geding...twee gaan net twee bly... :blush:
You cannot control what life brings your way. But what you do with it is up to you.

Offline SaKiwiBoer

  • Guru
  • Posts: 4263
  • We're in Tauranga.
    • Oosthuizen family in NZ
Re: Pets
« Reply #113 on: July 31, 2008, 07:10:55 pm »
Touchy ne'??  ::)  Niks het net twee gebly nie.  :blush: En die poue se geskree het jou later nie eers meer gepla nie, en ja die mooi was mooier as die geskree. Sien weer, SAKB.
21/03/2007-EOI submitted
18/07/2007-Selected from the Pool
07/03/2008-Receive ITA
15/05/2008-ITA Submitted-(hou duim vas)
11/12/2008-PR GRANTED-(thanx a lot!!!)

"Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one." (Benjamin Franklin)

Offline soniag

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 473
Re: Pets
« Reply #114 on: July 31, 2008, 08:39:22 pm »
Nee man nie touchy nie,,,net witty... >:D :2funny:
You cannot control what life brings your way. But what you do with it is up to you.

Offline SaKiwiBoer

  • Guru
  • Posts: 4263
  • We're in Tauranga.
    • Oosthuizen family in NZ
Re: Pets
« Reply #115 on: July 31, 2008, 08:40:24 pm »
Ek noem dit sommer "cocky". Cheers,  :2funny:  SAKB.
21/03/2007-EOI submitted
18/07/2007-Selected from the Pool
07/03/2008-Receive ITA
15/05/2008-ITA Submitted-(hou duim vas)
11/12/2008-PR GRANTED-(thanx a lot!!!)

"Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one." (Benjamin Franklin)

Offline Doreen

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 406
Re: Pets
« Reply #116 on: August 05, 2008, 03:48:11 am »
Wel, julle kan maar se wat julle wil, Kila is hier en begin goed aanpas in die kwarantyn :) :clap:
Nou tel ons slapies af...4 maande is lank!! :-\
Dit het nou ook gemaak dat ek gedwing is om te ry, oor die brug, op die high way - reguit suide toe... :o Dink ek kan nou die beste ry as ooit met al die oefening ;)

SA Going to NZ Advice Forum

Re: Pets
« Reply #116 on: August 05, 2008, 03:48:11 am »

Offline soniag

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 473
Re: Pets
« Reply #117 on: August 05, 2008, 07:12:48 am »
SAKB...ek snak na my asem....How dare you.... ???   :2funny:

You cannot control what life brings your way. But what you do with it is up to you.

Offline SaKiwiBoer

  • Guru
  • Posts: 4263
  • We're in Tauranga.
    • Oosthuizen family in NZ
Re: Pets
« Reply #118 on: August 05, 2008, 10:06:36 am »
How dare I what??? Wat het ek nou weer verkeerd gedoen??? Ek is die onskuldigste oukie wat jy ken..... :whistle:  ::)  ;D  :2funny: , Cheeze and enjoy, SAKB.
21/03/2007-EOI submitted
18/07/2007-Selected from the Pool
07/03/2008-Receive ITA
15/05/2008-ITA Submitted-(hou duim vas)
11/12/2008-PR GRANTED-(thanx a lot!!!)

"Those who desire to give up freedom in order to gain security, will not have, nor do they deserve, either one." (Benjamin Franklin)

Offline soniag

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 473
Re: Pets
« Reply #119 on: August 05, 2008, 01:55:13 pm »
Ag man...go cheese and enjoy jouself.... >:(

 :angel: :2funny: :whistle: :heeha:
You cannot control what life brings your way. But what you do with it is up to you.